دوست
هستم اگر باشی کنارم
ای دوست
ماه منی در شب تارم
ای دوست
جان منی ای همه حالم
ای دوست
راه منی بی تو به چاهم
ای دوست
روح منی دنیا به کامم
ای دوست
بی روی تو آتش فشانم
ای دوست
باغ منی در بوستانم
ای دوست
هم روز و شب ورد زبانم
ای دوست
همچون عسل روی لبانم
ای دوست
هم پوستم هم استخوانم
ای دوست
شیرین تر از هر دو جهانم
ای دوست
...................
تقدیم به دوستان عزیزم
گویند دوستی بهترین هدیه خداوند به آدم
است که گرفتنش سهل،نگه داشتنش مشکل
دوست گرمی جان و همدم انسانی است که بی دوست
هیچ است
گویند بهترین جشن کنار محفل دوست بودن
و بدترین غم، غم فراق دوست
ای دوست
ماه منی در شب تارم
ای دوست
جان منی ای همه حالم
ای دوست
راه منی بی تو به چاهم
ای دوست
روح منی دنیا به کامم
ای دوست
بی روی تو آتش فشانم
ای دوست
باغ منی در بوستانم
ای دوست
هم روز و شب ورد زبانم
ای دوست
همچون عسل روی لبانم
ای دوست
هم پوستم هم استخوانم
ای دوست
شیرین تر از هر دو جهانم
ای دوست
...................
تقدیم به دوستان عزیزم
گویند دوستی بهترین هدیه خداوند به آدم
است که گرفتنش سهل،نگه داشتنش مشکل
دوست گرمی جان و همدم انسانی است که بی دوست
هیچ است
گویند بهترین جشن کنار محفل دوست بودن
و بدترین غم، غم فراق دوست
موفق باشد.
سلام خوش اومدید به این وبلاگ امید وارم که خوشتون بیاد حتما نظراتون رو در آخر مطالب بنویسد چون برام خیلی مهمه لینک دوستان را حتما ببینید شاید بدردتون خورد تا ابد شاد باشید...